szoftverek széles választéka kreatívoknak,
2001 óta...

Adobe Acrobat információk


Minden jog fenntartva!, utolsó módosítás: 2025-07-27

Acrobat verziók

Az Adobe Acrobat három kiadásban érhető el, hogy megfeleljen a különböző PDF-kezelési igényeknek:

  • Adobe Acrobat Standard: Tökéletes egyéni felhasználóknak és kisvállalkozásoknak, alapvető PDF-szerkesztési, konvertálási és aláírási funkciókat kínál, Microsoft 365 integrációval.
  • Adobe Acrobat Pro: Haladó funkciókat biztosít szakemberek és vállalkozások számára, például OCR-t, PDF-ek összehasonlítását, érzékeny adatok redaktálását és tömeges e-aláírási lehetőségeket.
  • Adobe Acrobat Premium: Az összes Pro funkciót tartalmazza, kiegészítve az Acrobat AI Assistant-tal, amely intelligens dokumentumelemzést, összefoglalókat és fejlett automatizálási eszközöket kínál.

Válaszd ki a megfelelő kiadást, hogy egyszerűsítsd a dokumentumkezelést és növeld a termelékenységet!

Összehasonlító táblázat:

Acrobat verziók Acrobat Standard Acrobat Pro Acrobat Premium
  Acrobat Standard Acrobat Pro Acrobat Premium
Licenc jellemzők
Windows operációs rendszer x x x
Mac OS X operációs rendszer   x x
Acrobat AI Asszisztens
Beszélgetés digitális dokumentumokkal (PDF-ek, prezentációk és más nem PDF fájltípusok) egyszerű, érthető válaszokért, közvetlenül a dokumentumból származó hivatkozásokkal. x
Beszélgetés beszkennelt dokumentumokkal adatok és elemzések megszerzéséhez. x
Összegzés hosszú és összetett dokumentumokból a kulcsfontosságú pontok kiemeléséhez. x
Tartalom generálása e-mailekhez, blogokhoz, prezentációkhoz és egyebekhez. x
Több dokumentummal való interakció egyszerre, hogy releváns témákat ragadjon meg és stratégiai elemzéseket nyerjen. x
Automatikus számítások végrehajtása és adatbázisok építése utasítások alapján. x
Az AI Asszisztens képes észlelni a szerződéseket és értekezleti jegyzőkönyveket, hogy ezekhez a dokumentumtípusokhoz speciális elemzéseket generáljon. x
Az AI Asszisztens integrálódik a Microsoft Teams-szel, hogy gyorsan összefoglalja az értekezleteket és azonosítsa a teendőket. x
PDF-ek szerkesztése és kezelése szinte bárhonnan
PDF-tartalom megtekintése, létrehozása, szerkesztése és megjegyzésekkel ellátása. x x x
Hozzáférés a megtekintésre, áttekintésre vagy aláírásra váró dokumentumok listájához. x x x
Fájlok tárolása, kezelése és megosztása online, azonnali hozzáféréssel a legutóbb megtekintett fájlokhoz. x x x
PDF-ek elérése, szerkesztése és tárolása Box, Dropbox, Google Drive és Microsoft OneDrive fiókokban. x x x
A legfontosabb fájlok egyszerű elérése különböző eszközökön keresztül azok megjelölésével. x x x
PDF-fájlok létrehozása, egyesítése és konvertálása a SharePoint vagy OneDrive eszköztárról. x x x
Dokumentumok és képek PDF-be konvertálása, weboldalak interaktív PDF-ekké alakítása linkekkel. x x x
PDF-ek más fájlformátumokká konvertálása számítógépről, mobil eszközről vagy webböngészőből. x x x
Több dokumentum és fájltípus egyesítése egyetlen PDF-fájlba. x x x
Szöveg és képek szerkesztése PDF-ben teljes oldalas bekezdés-újraosztással. x x x
Számozott vagy felsorolásos listák létrehozása újraformázás nélkül. x x x
PDF-ek létrehozása bármely nyomtató alkalmazásból. x x x
Adobe Photoshop (PSD), Illustrator (AI) vagy InDesign (INDD) fájlok PDF-be alakítása. x x
Beszkennelt papírdokumentumok azonnal kereshető, szerkeszthető PDF-ekké alakítása. x x
Két PDF-verzió összehasonlítása az összes különbség áttekintéséhez. x x
Hang, videó és interaktív objektumok hozzáadása PDF-ekhez. x x
PDF-ek védelme és hozzáférhetővé tétele
Jelszóval védett PDF-ek létrehozása. x x x
PDF-ek létrehozása, védelme és küldése népszerű Microsoft 365 asztali alkalmazásokban x x x
Mások megakadályozása az érzékeny információk másolásában, szerkesztésében vagy nyomtatásában. x x x
PDF-ek védelme a Microsoft Purview Information Protection megtekintési és címkézési funkciójával. x x x
érzékeny információk végleges eltávolítása PDF-ekből redaktálással. x x
PDF-ek konvertálása vagy érvényesítése ISO szabványokhoz, például PDF/A vagy PDF/X. x x
PDF-ek létrehozása és érvényesítése a fogyatékkal élők számára hozzáférhetőségi szabványokhoz. x x
PDF-ek következetes előkészítése irányított műveletekkel. x x
Dokumentumok küldése elektronikus aláírásra
Javított navigáció, keresés és aláírási megállapodási képességek. x x x
Korlátlan aláírások aláírása és gyűjtése, valamint válaszok valós idejű nyomon követése. x x x
újrafelhasználható sablonok létrehozása és megosztása. x x x
Egy megállapodás tömeges küldése több ember aláírására. x x
PDF-ek és dokumentumok közzététele weboldalán webes űrlapokkal, amelyeket az ügyfelek azonnal kitölthetnek, aláírhatnak és elküldhetnek. x x
Aláírási kérések testreszabása saját márkajelzéssel. x x
Elektronikus aláírási beállítások szabályozása fiókszinten. x x
Aláírások szabályozása ügyfelektől, fizetési lehetőséggel a Braintree-vel (ahol elérhető) x x
Bates számozás hozzáadása jogi dokumentumokhoz. x x
Fájlok előkészítése magas szintű nyomdai gyártáshoz. x x
Biztonságos együttműködés PDF-eken.
PDF-linkek megosztása másokkal megtekintéshez, megjegyzésekhez vagy aláíráshoz, értesítéssel a címzettek műveleteiről. x x x
Csoportos visszajelzések gyűjtése egy PDF-fájlban online, bejelentkezés nélkül. x x x
Megjegyzések hozzáadása PDF-ekhez teljes annotációs eszközkészlettel, beleértve a szövegszerkesztést, kiemelőt és jegyzeteket. x x x
SharePoint-alapú felülvizsgálatok lebonyolítása Microsoft 365 oldalakon Windows vagy macOS rendszeren. Részleges x x
Űrlapok gyorsabb kitöltése, aláírása és küldése az autofill gyűjtemény adataival számítógépen vagy mobileszközön. x x x
PDF-ek felülvizsgálata és megjegyzése Microsoft 365 és Microsoft Teams környezetben. x x x
Papír vagy Word fájlok átalakítása kitölthető PDF űrlapokká. x x x
Telepítés és kezelés szervezeten belül
Webalapú Adobe Admin Console használata licencek hozzáadásához, eltávolításához, újrakiosztásához és nyomon követéséhez. Felhasználók és csoportok kezelése, valamint több admin szerepkör beállítása. x x x
Acrobat Premium, Acrobat Pro, Acrobat Standard és Acrobat Reader termékek és frissítések telepítése helyi szerverről AUSST-vel, valamint automatikus telepítés RUM-mal. x x x
Virtualizációs eszközök használata névre szóló licencelési támogatással Citrix XenApp, Citrix XenDesktop, VMware Horizon, Microsoft App-V és Microsoft Windows Terminal Server (WTS) esetén. x x x
Rendszerek és adatok védelme alkalmazásbiztonsági és sandboxing technológiával. x x x
Funkciók és beállítások testreszabása az Acrobat Customization Wizard és Acrobat Enterprise Toolkit segítségével. x x x
Telepítés és frissítés Microsoft SCCM/SCUP és Apple Remote Desktop segítségével. x x x


Az Acrobat továbbá elérhető Enterprise változatban is - nagyobb szervezetek részére ahol Single Sign-On (SSO) van használatban illetve virtualizációs környezet mint pl. Citrix XenApp and XenDesktop, VMware Horizon, Microsoft App-V, and Microsoft Windows Terminal Server (WTS). Az Enterprise verziókra kérd ajánlatunkat a kivánt licenc szám megjelölésével.